VoiceContact

2009-09-15

Wkrótce wdrożenie usługi VoiceContact

czytaj więcej

Jeśli chcesz być informowany o nowościach, zapisz się na nasz newsletter.

Imię:
e-mail:

Nasze serwisy
Multimo.pl Telestrada.pl SmsContact.pl VoiceContact.pl

Oferta

Oferujemy usługi masowej wysyłki wiadomości SMS i wiadomości głosowych oraz rozwiązania przeznaczane do systemów CRM i CALLCENTER oparte na bramach GSM.

 

Usługa SMSContact to prosty sposób na wysyłanie wiadomości SMS. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom w prosty sposób można wysłać personalizowane wiadomości do dużej liczby odbiorców lub takie same wiadomości do grup użytkowników.

Cechy systemu:

·         System umożliwia na wysłanie pojedynczych lub zbiorowych wiadomości,

·         Wiadomości mogą być wysłane od razu lub o określonej dacie i godzinie,

·         System może współpracować z innymi systemami informatycznymi,

·         Użytkownik ma do dyspozycji listę wiadomości wysłanych, książkę adresową, możliwość grupowania odbiorców i importowania list adresowych,

·         Użytkownik ma możliwość importu wcześniej przygotowanej listy wiadomości,

·         Wiadomości oczekujące na wysłanie mogą być edytowane lub kasowane,

·         Wiadomości mogą być wysyłane ze strony www.smscontact.pl lub z dowolnego programu pocztowego - usługa mail2sms ,

·         Wiadomości odbierane są pod numerem skróconym.

 

Usługa VoiceContact to prosty sposób na przekazywanie wiadomości głosowych przy wykorzystaniu syntezatora mowy (zamiana tekstu na mowę) i/lub plików dźwiękowych. Usługa pozwala na szybkie i proste personalizowanie wiadomości, co ma istotne znaczenie w przypadki konieczności dotarcia do dużej liczby odbiorców i przekazania im różniących się informacji. Usługa jest dostępna poprzez stronę www.voicecontact.pl

Cechy systemu

·         System umożliwia masowe przekazywanie personalizowanych informacji głosowych.

·         Informacje mogą być przekazywane przy wykorzystaniu wcześniej nagranych plików dźwiękowych lub syntezę mowy (zamiana tekstu na głos).

·         Plik dźwiękowy może znajdować się na początku lub na końcu wiadomości.

·         Usługa umożliwia wykonanie przez adresata wiadomości oddzwonienia na podany wcześniej numer, co pozwala firmie realizującej kampanię na aktywny kontakt z klientem.

·         Kampanie mogą być realizowane w określonych godzinach i dniach tygodnia.

·         Kampanie mogą być tworzone na podstawie importowanych plików zawierających listę numerów i wiadomości.

·         Wiadomości mogą być wysyłane do pojedynczych adresatów lub grup odbiorców wybieranych z Książki adresowej.

·         Użytkownik może edytować kampanie oczekujące na realizacje i śledzić przebieg realizowanych właśnie kampanii.

·         Kampanie zakończone posiadają statystyki, umożliwiające na analizę wyników kampanii.

 

 

Rozwiązania dla systemów CRM i CALLCENTER

Oferujemy bramki GSM firmy 2N Telekomunikace@  zapewniające redukcję i kontrolę kosztów połączeń do sieci komórkowych oraz posiadające dodatkowe możliwości pozwalające na transmisję danych, wysyłkę faksów, wykorzystanie funkcji FollowMe i MobilityExtension.

Skalowalność rozwiązań firmy 2N Telekomunikace@ pozwala na odpowiedni dobór modelu do wymagań klienta. W ofercie występuje kilkanaście modeli. Od najprostszej bramki analogowej, spełniającej podstawowe zadania, poprzez najbardziej wyrafinowane modele GSM ISDN BRI, VoIP, do dużych systemów wielokanałowych na styku PRI, montowanych w 19" rackach.

Oferowane urządzenia współpracują ze wszystkimi typami central dostępnych na rynku telekomunikacyjnym. Charakteryzują się wysoką niezawodnością i komfortem pracy oraz posiadają niezbędne i wymagane certyfikaty.

 

Copyright © 2009 InfotelService
Tworzenie stron Webton.pl